VIBRAŢIA SUFLETULUI: DOAMNE DACĂ-MI EŞTI PRIETEN DE SPIRIDON POPESCU

 

 

 

 

 

 

 

 

Doamne daca-mi esti prieten

Despre SECRETELE ISTORIEI

Alexandru Moraru, istoric-arhivist si publicist, membru al Uniunii Ziariștilor Profesioniști din România, autor și editor al mai multor cărți și culegeri de documente și materiale elaborate în urma cercetărilor de arhivă, sute și sute de articole și investigații documentare.
Galerie | Acest articol a fost publicat în MĂRIA SA - POEZIA ! (dedicaţii şi...), VIBRAŢIA SUFLETULUI. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la VIBRAŢIA SUFLETULUI: DOAMNE DACĂ-MI EŞTI PRIETEN DE SPIRIDON POPESCU

  1. Dorin Russ zice:

    Salut!, nu-mi este foarte clar daca ma puteti ajuta, dar incerc. (am dat gugle pt Spiridon Popescu si am gasit blogul acesta) Dar am op rugaminte: Sunt cetatean canadian de mai multi ani. Am o admiratie pt poezia lui S.P. :”Doamne daca-mi esti prieten” pe care am tradus-o in engleza si am recitat-o in aula Universitatii din Calgary(Alberta -Canada) vara aceasta. Acum incerc sa-i dau de stire poetului S.P. doar ca sa stie ca a fost aplaudata de sute de japonezi , coreeni, sud americani, etc, din toate colturile lumii veniti in Calgary(ca si mine sa faca un curs la Universitate) .Eu locuiesc in Montreal.
    Deci: daca cineva stie o adresa de mail sau poate sa-i dea de veste maestrului, cred ca i-ar pare bine. Pot sa trimit filmuletzul ce mi l-a facut un student cand am recitat poezia, si am mentionat numele lui Spiridon Popescu.
    Cele bune!

    • Stimate Domnule Dorin Russ ! Sunteti un Om foarte de treaba si ma bucur mult, ca mai sunt asemenea oameni !
      Cu regret nu am nici o adresa si nici un contact legat de Domnul Spiridon Popescu. Unicul lucru pe care pot sa-l fac e sa public mesajul Dvs. poate cineva sa va poata ajuta!
      Cu pretuire si respect, Alexandru Moraru

Lasă un răspuns

