CUPLET AL LUI TĂNASE, DE ACUM, PESTE 60 DE ANI…

Cuplet al lui Tanase, de acum, peste 60 de ani…


 Și, cu asta, ce-am facut?

  Ne-am trezit din hibernare
Și-am strigat cât am putut:
Sus Cutare! Jos Cutare!…
Și, cu asta, ce-am facut?

  Am dorit, cu mic, cu mare,
Și-am luptat cum am știut
S-avem noua guvernare…
Și, cu asta, ce-am facut?
  Ca mai bine sa ne fie,
Ne-a crescut salariul brut,
Dar trăim în sărăcie…
Si cu asta ce-am facut?

  Ia corupția amploare,
Cum nicicind nu s-a vazut!
Scoatem totul la vânzare…
Și, cu asta, ce-am facut?

  Pentru-a câstiga o pâine,
Mul
ți o iau de la-nceput.
Rătăcesc prin 
țări străine…
Și, cu asta, ce-am facut?

  Traversăm ani grei, cu crize,
Leul, iar a decazut.

  Cresc întruna taxe-accize…
Și, cu asta, ce-am facut?

  Totul este ca-nainte,
De belele n-am trecut.
Se trag sforile, se minte…
Și, cu asta, ce-am facut?

  Se urzesc pe-ascuns vendete,
Cum nicicând nu s-a vazut.
Tara-i plina de vedete…
Și, cu asta, ce-am facut?

  Pleaca-ai noștri, vin ai noștri!
E sloganul cunoscut/
Iara
și am votat ca proștii…
Și, cu asta, ce-am facut?

Trimis de regretatul meu prieten, Gheorghe Buzatu in 2009

Despre SECRETELE ISTORIEI

Alexandru Moraru, istoric-arhivist si publicist, membru al Uniunii Ziariștilor Profesioniști din România, autor și editor al mai multor cărți și culegeri de documente și materiale elaborate în urma cercetărilor de arhivă, sute și sute de articole și investigații documentare.
Acest articol a fost publicat în MĂRIA SA - POEZIA ! (dedicaţii şi...), SFATURI PENTRU PRIETENII MEI. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la CUPLET AL LUI TĂNASE, DE ACUM, PESTE 60 DE ANI…

Lasă un răspuns

