IMNUL OCUPANTULUI RUS LA „MĂRIA SA POEZIA”

SECRETELE ISTORIEI cu ALEXANDRU MORARU

SECRETELE ISTORIEI cu ALEXANDRU MORARU

vladimir-putin1

Versurile rusești de mai sus sunt adevărate, dar și haioase, chiar dacă autorul este necunoscut. Din acest motiv, fiind cu gândul la cititorul român, care nu cunoaște limba rusă, am rugat-o pe iubita și prietena mea de viață, deja binecunoscuta poetă și publicistă Maria Botnaru să facă o traducere a versurilor de mai sus sau să le interpreteze în felul ei românește. Iată ce s-a primit…

IMNUL OCUPANTULUI RUS

Am munte înalt, larg de pășune,

Am o Siberie –  minune!

Râuri, lacuri, am de toate,

Minereu, petrol, măi frate!

 

Aur am! (furat, se știe)

E rusească avuție,

Dar din  lăcomii avare,

Nu-mi încap între hotare.

 

De hienă-mi este glasul,

Peste tot mă bag cu nasul,

Cam porceșc, ca necuratul,

Dar îmi mai lărgesc iar hatul…

 

Uite Praga-i piatră rară,

În Varșovia-i primăvară,

Vreau să am un „Budapest”

Și rusesc, un „Buharest”!

De-așa rai să mă lipsesc?

E pământul meu, rusesc!

 

Ce meleaguri în Șri Lanca

Și-n Coreea, da în China!

Vreau să-mi  joc acolo ursul?

Vin în grabă! Eu sunt rusul!

 

Amazonu-și poartă valul,

Știu, rusesc îi este malul!

Crocodilii, ca pe-un frate,

M-așteaptă cu guri căscate.

 

Noi pe tanc venim la masă,

Nedoriți și nepoftiți,

Voi simțiți-VĂ acasă…

Tareee! vrem să ne iubiți!

20 martie 2014 Maria Botnaru

SECRETELE ISTORIEI cu Alexandru Moraru

Despre SECRETELE ISTORIEI

Alexandru Moraru, istoric-arhivist si publicist, membru al Uniunii Ziariștilor Profesioniști din România, autor și editor al mai multor cărți și culegeri de documente și materiale elaborate în urma cercetărilor de arhivă, sute și sute de articole și investigații documentare.
Acest articol a fost publicat în FĂRĂ COMENTARII:, MĂRIA SA - POEZIA ! (dedicaţii şi...), PRIETENII M-AU INFORMAT:. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la IMNUL OCUPANTULUI RUS LA „MĂRIA SA POEZIA”

  1. Pingback: IMNUL OCUPANTULUI RUS | IMENSITATEA IUBIRII CU MARIA BOTNARU

  2. Pingback: MARIA BOTNARU: IMNUL OCUPANTULUI RUS | CU MARIA BOTNARU DIN SĂRATA GALBENĂ

Lasă un răspuns

