DUMINICĂ SEARA…O POEZIE EXCEPŢIONALĂ DE MARIA BOTNARU

        ZIUA SĂRUTULUI

378253_349895848424096_1399344011_n

Iubite, de ziua sărutului, azi

Mă prinde în vraja sa vie,

Pe frunte, pe ochi și obraz,

Icoană, pecete să-mi fie.

 

Pe buzele-ncinse să-mi stingi

Setosul izvor  cu nesațul de tine,

Cu cât adâncimea le-o-nvingi,

Cu-atât crește arșița-n mine.

 

Ca ploaia de vară mă prinde-n tumult,

Căci pradă-a plăcerii voi zace,

Pe sâni și pe coapse, un foc de sărut

Prăvale… și tot nu-mi da pace.

 

Și glezna-n săruturi să-mi scalzi,

Fierbinți, nesătule, din mie în mie,

De cad răstignită-n suavul extaz,

Tu nu te opri… sărutul  mă-nvie…

 

Iar cine va zice că suntem trecuți

La  vârsta trăirilor stinse și false,

Te rog, dragul meu, să nu le asculți

Palavre banale, născute din farse…

 

Iubirea-și desface aripa pe cei,

Ce știu să-i trăiască-mplinirea,

Dea Domnul să guste iubirea și ei,

Și arză-le focu-i sălbatic simțirea.

 

Și dacă e ziua sărutului azi,

Mă-neacă, iubite, în vraja sa vie,

Acoperă-mi trupul cu dulcele-i naz

Și tineri, cât cerul, ne țină a sa agonie! 

7 iulie 2015     Maria BOTNARU

Sursă imagine: Internet

SURSA: http://www.tighinaromaneasca.wordpress.com

Despre SECRETELE ISTORIEI

Alexandru Moraru, istoric-arhivist si publicist, membru al Uniunii Ziariștilor Profesioniști din România, autor și editor al mai multor cărți și culegeri de documente și materiale elaborate în urma cercetărilor de arhivă, sute și sute de articole și investigații documentare.
Galerie | Acest articol a fost publicat în DUMINICĂ SEARA..., MĂRIA SA - POEZIA ! (dedicaţii şi...), VIBRAŢIA SUFLETULUI, Video. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

