DUMINICĂ SEARA…MI-E SETE DE REPAOS!

Mi-e sete de repaos!

”Din haos Doamne-am apărut, Şi m-aş întoarce-n haos, Şi din repaos m-am născut, Mi-e sete de repaos”M. Eminescu…

costum national superbUn adăpost în Dumnezeu să îţi găseşti
Şi-n Creatura Lui să nu crezi niciodată
De cel linguşitor mereu să te fereşti
Că-n sufletu-i există doar viaţă ca o pradă

Urlă de-i lună plină şi ielele jelesc
Repaosul pierdut în jalnice blesteme
Nu te încrede-n om, precum ar fi firesc
De lovitura pe la spate tu te teme!

Aşa ne-ndeamnă Cel de Sus în Carte
E scris la mijloc între alte-nvăţături:
De cel de lângă noi să stăm departe
Şi să nu plângem azi la uşa nimănui…

Doar El să ne cunoască , pe El să Îl iubim
La uşa Lui să batem şi păsurile toate
Doar El să ni le ştie, cu El să împărţim
Şi supărări şi lipsuri şi dor de libertate…

Ai chef să plângi , te du-n lăcaşul liniştit
Şi odihneşte-ţi gându-n repaosul astral
Acolo unde El , Cuvântu-i zămislit
Şi încă plâng poeme ca salcia la mal…

Mi-e sete de repaos, nu vreau să mă mai ştiu
În zbuciumul lăuntric…Îmi caut doar tăcerea
Să îmi mai dau o şansă, deja e prea târziu
În haos nu mai pot să îmi îngrop durerea…

VIOLETTA PETRE

Despre SECRETELE ISTORIEI

Alexandru Moraru, istoric-arhivist si publicist, membru al Uniunii Ziariștilor Profesioniști din România, autor și editor al mai multor cărți și culegeri de documente și materiale elaborate în urma cercetărilor de arhivă, sute și sute de articole și investigații documentare.
Galerie | Acest articol a fost publicat în DUMINICĂ SEARA..., MĂRIA SA - POEZIA ! (dedicaţii şi...), PRIETENII M-AU INFORMAT:, PUNCTE DE VEDERE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

