LAURA- POEZIA VIEȚII MELE

Este vorba de fiica mea, care astăzi sărbatorește Ziua Nașterii! Am niște ani în spate, dar nu am avut ocazia să văd un copil mai cuminte, mai ordonat, disciplinat, plin de energie pozitivă și inspirație, permanent cu idei noi și originale, cu multe talente care urmează să le fructifice în viața de zi cu zi. Și dacă cărțile semnate de mine au fost menționate la Salonul Internațional de Carte sau în alte părți, o  bună parte din acest efort îi aparține copilei mele, Laura Moraru, fiindcă ea este autoarea proiectelor și realizatoarea copertelor acestor cărți. Tuturor copiilor mei le place istoria, istoria adevărată. Am adunat o bibliotecă  de invidiat, inclusiv cu acest specific și trăiam cu speranța că măcar unul din cei trei va îmbrățișa această profesie. Am cărți, care au aparținut bunicului meu Ion Alexandru Moraru (1884-1942), care în 1918 la nivel de județ Orhei a votat pentru unirea Basarabiei cu România ( https://jevreni.wordpress.com/2012/06/21/contributia-bunicului-meu-la-marea-unire-din-1918/), motiv din care în anul 1941 ocupanții sovietici l-au arestat și împușcat. Cărți care au aparținut bunicăi mele, Parascovia Moraru (1886- 1970), prima femeie învățătoare din satul Jevreni și din plasa Criuleni; cărți din biblioteca tatălui meu Valeriu Ion Moraru (1925- 1988), profesor de istorie și științe sociale, care un deceniu și jumătate a condus Școala Medie din localirate. (https://jevreni.wordpress.com/2015/09/24/in-memoriam-tatalui-meu-valeriu-ion-moraru-1-2/)…Dar, n-a fost să fie așa…toți copiii meu s-au făcut juriști. Sigur că poți citi cărți, indiferent de profesie…dar a fost un vis nerealizat al meu…Și dacă cei doi feciori ai mei, prin efortul lor intelectual și fizic m-au depășit, fapt cu care mă mândresc mult, apoi fiica merge cu pași siguri spre această performanță.

Ar fi o mare eroare să nu amintim în această zi și  numele celei, care i-a dat viață și toată dragostea ei, pentru a o vedea fericită – doamna Olimpia Moraru, mama acestei minuni de domnișoară.

 Nu rămâne decât să-i dorim  LAUREI MORARU- DRAGOSTE, FERICIRE ȘI SUCCESE !

LA MULȚI ANI, POEZIA VIEȚII MELE!

Tata

Laura tatiiCu tati in asteptarea pranzului BalabanovcaDSC_0004DSC02280

 

About SECRETELE ISTORIEI

Alexandru Moraru, istoric-arhivist si publicist, membru al Uniunii Ziariștilor Profesioniști din România, autor și editor al mai multor cărți și culegeri de documente și materiale elaborate în urma cercetărilor de arhivă, sute și sute de articole și investigații documentare.
Galerie | Acest articol a fost publicat în FELICITĂRI, OAMENI DEOSEBIŢI, SFATURI PENTRU PRIETENII MEI, TINERE TALENTE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

