VIBRAȚIA SUFLETULUI POETEI MARIA BOTNARU: CE FACI CU NOI IUBIRE?

  Ce faci cu noi,  Iubire?

dragostea-noastra

Ca pe o frunză, arsă pe al tău jăratic,

Mă mână toamna pe al vieții drum,

Mi-a cuibărit pe umăr vânt tomnatic

Și-n plete-a semănat-al vieții scrum.

 

Ca unui fir de iarbă din câmpie,

Ce-n frăgezimi de vară-a fost cosit,

Mi-ai scuturat, iubire, nori, stihie,

Cu roua lacrimii obrazul mi-ai spoit.

 

Pe visul de copil ai răsturnat ninsoarea,

Iar dulcele cireș ce mi l-a dăruit

N-a mai ajuns să-și ningă floarea

La nunta mea, de care s-a gătit.

 

Ce faci cu noi, Iubire, câte-odată?

De ce ne pari un labirint nedefinit?

Cine n-ar vrea aripa-ți minunată

Să-l urce pân’  la porți de infinit?

 

Nici înțeleg păcatul, că-s nedreptățită,

Ca orișice femeie eternă te-am dorit,

Irepetabilă, neprihănită, ca în copilărie, fericită,

A doua oară-n viața asta, de ce n-ai revenit?

 

Încearcă toamna ochii a-mi seduce

Cu, dezmățat, al frinzei dans … a mă frapa,

Ispititor, miracolul, pe  suflet, mi se unge…

Dar numai  tu, Iubire, știi din ce-aș cânta! 

28 octombrie 2016     Maria Botnaru

SURSA DE BAZĂ: http://www.tighinaromaneasca.wordpress.com

About SECRETELE ISTORIEI

Alexandru Moraru, istoric-arhivist si publicist, membru al Uniunii Ziariștilor Profesioniști din România, autor și editor al mai multor cărți și culegeri de documente și materiale elaborate în urma cercetărilor de arhivă, sute și sute de articole și investigații documentare.
Galerie | Acest articol a fost publicat în MĂRIA SA - POEZIA ! (dedicaţii şi...), OAMENI DEOSEBIŢI, VIBRAŢIA SUFLETULUI. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

